Mat

Har fortfarande ont i magen alltså.. Blir det inte bättre så tror jag att jag åker upp till gynakuten imorgon för att se så att allt står rätt till! Har varit hos mormor och morfar som jag skrev förut, det var väldigt mysigt och framförallt väldigt god mat! Hemmagjort pizza, alla fick ha sina egna saker på, jag hade salami, vitlöksoliver och massor med ost :D. Blev mätt som fasiken. Drack sedan en kopp jordgubbste. Imorgon blir det pannkakor där, mormors pannkakor är inte att leka med. Där har vi RIKTIGA pannkakor, inte så nyttigt men vad gör det när man har blåbärsgrädde till? ;).

Tänkte hoppa in i duschen nu, orkar inte bada eftersom risken är ganska stor att jag somnar då.. Har precis kollat på mitt hur mitt schema kommer bli från och med nästa vecka. Kan lägga upp det alldeles snart! Ganska skönt schema, med håltimmar där jag ska och har möjlighet till att plugga eller bara ta det lugnt.

På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0