Lilla Bert

Godmorgon! Blir hemma idag också, men jag mår så himla mycket bättre idag! Fick behålla all mat jag åt igår också så det var positivt. Mådde riktigt illa på kvällen sen och kände mig alldeles yr och konstig men kan bero på vattenbrist bara, ingenting som är så farligt. Får se till att dricka mer vatten idag då :).

Dagen i ära består av vila och återhämtning så jag verkligen kan känna att imorgon i skolan är jag frisk och inte halvdan.

Vet ni vad jag såg nyss? Haha! Bert Karlsson har ett hjärta! Såg precis ett klipp på Aftonbladet.se (skulle kolla om en grej hade kommit upp) på Talang 2010 när han gråter. Det var ganska coolt att se faktiskt haha. Hans ord? "Vinner du inte Talang 2010 så vinner du Melodifestivalen" sen hörde man inget mer än snyftningar. Gulle då.. Eller något.

Nu ska jag sova en stund till skulle jag tro, fast först ska jag kolla runt lite på internet. Världens bästa Sandra fyller ju år snart :D.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0