It's been a long long time

Uppdatering: Hemma hos mamma, har fixat naglarna mina, ätit en macka, gråtit, spelat tvspel, pratat, gråtit. Typ det. Just det pratade med M och grät lite till. Känner mig tom fast jag ville det här. Det var det bästa. Dock hade jag velat få slut på detta på ett annat sätt än som det blev. För har fått massor med onödigt skit kastat på mig ikväll.. Blir ledsen för allt. Att göra slut med någon är fan inte kul alls. Bli att stanna inne imorgon och mysa hemma hos mamma. Blir jag sugen kanske jag kommer förbi festen en stund.

Jag och kärlek kanske inte passar ihop?

Kommentarer
Postat av: E

Starkt, Jasmine! Blir säkert bäst såhär, väldigt moget av dig att inse det själv. Vi står alla på din sida, puss!

2011-01-02 @ 14:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0