Idol 2010

Godmorgon!
Idag mår jag faktiskt helt okej. Har sovit nästan hela natten, vaknade lite ibland av akut behov av nässpray men hallå, vem gör inte det ibland haha ;). Skulle egentligen gå upp tio men vaknade tjugo över nio och kände att jag lika gärna kunde gå upp då.

Blir en ganska skön skoldag, börjar halv tolv och slutar halv fyra. Har bara tre lektioner, dock är dem lååånga. Men sen blir det hemgång till Hanna, där det blir middag och sedan beger vi oss hem till mig för en myskväll framför Idol! Jag har lite svårt att veta vem jag ska heja på, tycker nästan det är dags för en tjej att vinna i år! Helst av allt hade jag velat se finalen från 2009 igen. Haha. Erik!

Nu ska jag käka någonting, återkommer säkert senare.
Puss på er!



Jay och Minnah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0