Helgen

Hej allesammans! Har inte skrivit under hela helgen, men jag har faktiskt haft massa roliga saker för mig. I fredags var jag som sagt med Hanna och hade Idolmys hos mig, vi blev mycket glada då Jay vann haha! Nej men det var faktiskt riktigt trevligt och framförallt välbehövt. Hanna är bra hon <3. Slocknade väl vid tolv ungefär, när hon hade åkt hem.

Igår var jag och åt i centrum med pappa och lillebror, sedan träffade jag fina Sandra. Vi inhandlade present till Paula och åkte sedan hem till mig för att fixa oss. Var barnsliga som vi två är bäst på, dansade och hade alldeles för hög musik på stereon haha. Sen åkte vi till Paula för en fördrink (jag drack fruktsoda), för att sedan åka vidare till stan. Middagen avnjöts på T.G.I Fridays på stureplan. GOD MAT! Framförallt trevlig personal, blev ganska förstummad för det brukar dem inte vara haha.

Vid tolv åkte jag och Sandra hem till mig, kollade på Eclipse en stund och somnade sedan haha. Idag har jag varit på IKEA med pappa och lillebror, vi åt deras julbord :D. Det var väldigt gott!

Nu orkar jag faktiskt inte skriva, är helt lost i skallen, msn plingar och tvn lockar. Skriver mer senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0