Grenade

Godnatt gott folk. Imorgon är det jobb med projektarbetet och sedan en trip till stan för en bartenderutbildning som vi fick på köpet när vi beställde studentskivan. Blir nog roligt! Tur att det kommer vara vatten istället för sprit för hua, så klantig som jag är skulle hela stället stinka sprit när jag hade varit i farten. Klibbigt golv? Nej men blir nog roligt att släppa loss lite, även om det bara handlar om att blanda en drink eller kolla på en drink. Eller ja "drink". Får se hur jag ska göra med alla studentskivor nästa år. Min egen ska jag nog orka komma till, men ja resterande får nog bli lidandes.. Kanske parallellklassens, men kommer inte orka vara vaken så länge dock haha :(. Fast kanske är kul att kolla på och ta hand om de fulla människor (vänner) jag känner haha.

Nåväl. Är lite glad nu. Rätt person vann! I Americas next top model säsong 15 :D. Blev kissnödig när jag såg att hon vann, dagens höjdpunkt ungefär. Så kul har jag.

Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0