Godmorgon

Godmorgon!
Sitter i soffan och trycker i mig en frukostmacka samtidigt som jag försöker plugga. Det går inte speciellt bra men det visste jag när jag somnade igår. Har en helvetes lång dag framför mig, som sedan blir lite längre då jag ska ta ett jävligt viktigt beslut (ingenting om barnet, det ska ingenstans!), sen åker jag hem till mamsen för att vakta katterna eftersom dem är i Egypten. Hade många läsare igår haha, får se om någon stannar kvar och sådär.

Måste bara säga grattis grattis till en underbart söt pojke Ida och Erik! (kan inte länka, är lite osmart ibland) bloggen heter iaf http://feliscatus.blogg.se, ta en titt vettja!

Nej ska avsluta frukosten och bege mig till skolan strax. Skriver senare om beslutet. Btw, riktigt skumma drömmar jag börjar få alltså haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0