En mycket bra dag..

Herrejösses. Jag mår fortfarande som ett skithål. Riktigt jävla uselt. Sen att huvudvärken smyger sig på gör inte saken bättre. Allt jag äter kommer ut på ett sätt eller ett annat. Eller ja, vad har jag fått i mig? Först ett halvt glas proviva blåbär, sen blev magen tom igen. Sedan ett till halvt glas proviva blåbär och två mackor, besökte nyss toaletten igen. Förlåt om det blir äckliga inlägg, men läs inte isåfall haha. Ska fortsätta vila nu som jag gjort hela dagen.

TTYL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2010-12-14 @ 19:25:58
Postat av: elin

Krya på dig älskling! Bara så du vet tycker jag det är häftigt att du vågar skaffa bebis redan nu <3 lite avundsjuk faktiskt på något sätt <33333

2010-12-14 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0