Eclipse!

Har kommit till mamma nu (för ett bra tag sedan haha), matat katterna och pappa var snäll och bytte i kattlådan nu ikväll. Sitter och har alldeles för hög musikvolym på stereon just nu. Försöker tänka på lite bra saker istället för att bara vara ledsen.

Jag och M har tagit en paus nu, där vi inte ska prata på ett tag och sen ska jag försöka komma på vad jag vill och hur jag känner, samt tror jag att vi behöver det här båda två. Är nog det bästa vi kunde gjort med tanke på hur det varit mellan oss den senaste tiden. Tråkigt att det ska bli såhär men det är för vårt och bebisens bästa.

Har inhandlat Eclipse nu, ska ligga och gotta mig med ett glas vatten framför den filmen snart. Vill bara säga tack för alla fina gratulationer jag fått under dagen i skolan! Kul att många sett det positiva i graviditeten, precis så tycker jag detta ska fortsätta :D!

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: viola

:( hoppas att allt löser sig hur det än blir. GRATTIS förresten fina du!!!

2010-12-10 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0