Crazy

Scary! Ska strax skriva ut bloggen min på facebook, magen börjar synas och känner att facebook faktiskt är det enklaste sättet att "berätta" för omvärlden att jag ska bli mamma. Så de som vill läsa, läser. De andra får leva i ovisshet haha. Nej men ja, man blir ju lite smått nervös nu. Nåväl, alla reagerar olika.

Bartenderutbildningen var faktiskt mycket rolig! Roligare än vad jag förväntat mig. Trots att det var lite tråkigt att vi bara var nio stycken från klassen så var det ändå ganska skönt, blev en annan stämning. Sen käkade några av oss på en sushibar, alla åt sushi, förutom jag då som åt Yakiniku (stavning?). Helt okej där.

Nu, fan alltså jag orkar inte plugga. Men jag måste. Har naturkunskapsprov imorgon och håller på att somna redan nu. Jag är sååå duktig som planerar allt i tid haha. Men men. Får läsa igenom och skriva lite viktiga saker innan jag i sängen däckar.

Ska iallafall försöka plugga lite nu, kanske skriver senare! Puss på er!

PS. Om ni som ser det här för första gången och har några frågor om bebisen (ni som bryr er haha), är det bara att ställa en fråga. Hellre här på bloggen än fritt fram på facebook. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0